طراحی داخلی، دکوراسیون و غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه مکانی برای نمایش، فروش کالا و ارائه خدمات است و باید به شکلی طراحی، ساخته و چیدمان گردد که فلسفه وجودی و موضوع فعالیت سازمان را به نمایش بگذارد و به طور ویژه جذابیت بصری داشته باشد. یک غرفه نمایشی باید دارای ویژگی هایی از قبیل جذابیت لازم، هماهنگی با نوع کالاهای نمایشی، وضعیت مکانی مناسب و قابل درک بودن پیام برای بیننده باشد.
امروزه طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان در مغازه ها و مراکز اداری و تجاری اهمیت خاصی پیدا کرده و بیش از پیش به این موضوع اهمیت داده می شود، پس در نتیجه تمامی مشاغلی که مخاطب آن ها مردم هستند لازم است محیطی شیک، متمایز و جذاب ایجاد کرده تا بدین ترتیب نظر افراد بیشتری جلب گردد. امروزه طراحی غرفه های نمایشگاهی دیگر منوط به متریال های گذشته نیست و با ورود جنس ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی، دست طراحان بسیار بازتر از قبل می باشد. به عنوان مثال امروزه می توان با استفاده از تجهیزات دیجیتال، یک غرفه نمایشگاهی را به صورت هوشمند طراحی نمود.
پس از طراحی غرفه نمایشگاهی نوبت اجرا و پیاده سازی غرفه طراحی شده است. طرح سه بعدی باعث می شود که شما بتوانید تا نود درصد مشابه واقعیت غرفه نمایشگاه خود را قبل از ساخت ببینید. طراحی محل کار و یا دکور نمایشگاهی شما در نمایشگاه های مختلف، تاثیر بسیار مستقیمی بر مشتریان و مخاطبان می گذارد. افرادی که از غرفه شما بازدید می نمایند، به هویت و اعتبار شما در یک نگاه دست پیدا می کنند.
طراحی غرفه نمایشگاهی می بایست با توجه به پلان غرفه، زمینه فعالیت سازمان، فرهنگ مشتریان، نوع و تعداد محصولات و عوامل مهم دیگری انجام شود. تمامی این هزینه ها صرفا بر مبنای پیشبرد برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ها استوار شده است و در اصل تمامی مراحل طراحی باید با هدف جلب، راحتی و تثبیت برند در ذهن مخاطبان در میان انبوه غرفه های دیگر صورت پذیرد. نمایشگاه محلی است که صاحبان کالا و خدمات، مشتریان بالفعل، مشتریان بالقوه و شرکت های رقیب، غرفه شما را از دیگران متمایز می کنند. در طراحی غرفه های نمایشگاهی خلاقیت در طرح، ظرافت و زیبایی در کنار بهره گیری از سازه های مرغوب و متریال های روز دنیا مهمترین شاخصه یک پروژه منحصر به فرد است.


خدمات ما
1- ارائه پیش طرح غرفه به صورت سه بعدی همراه با نورپردازی مجازی
2- غرفه آرایی (اسپیس فرم، دکور سازی و سازه های نمایشگاهی)
3- غرفه سازی و غرفه آرایی در نمایشگاه ها
4- غرفه سازی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته در کمترین زمان ممکن
5- فروش و اجاره وسایل نمایشگاهی (میز کانتر، اسپیس فریم، پاپ آپ، وسایل نور پردازی، کفپوش و ...)

 

لطفا در صورت تمایل جهت هم اندیشی در خصوص فعالیت های رسانه ای، از اینجا وارد لیست زمان های مشاوره شده و یک وقت 30 دقیقه ای برای مشاوره اولیه رزرو نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 02188515150 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.