پایش (مانیتورینگ) رسانه

مانیتورینگ عبارت است از فرایند جمع‌آوری و آنالیز سیستماتیک و استفاده از اطلاعات حاصل‌شده برای ردیابی فرایند یک برنامه در راستای دستیابی به اهداف خاص و یک راهنما برای تصمیمات مدیریتی. مانیتورینگ را می‌توان در ادبیات ساده‌تر به فرآیند تحت نظر گرفتن فعالیت‌های خاص در راستای اهداف مشخص عنوان کرد. از آنجا که رسانه‌ها در طول شبانه‌روز بدون وقفه در حال ارائه اخبار و برنامه‌های جدید هستند، پایش رسانه‌ها هم امری شبانه‌روزی است. امروزه با مطرح‌شدن روابط عمومی الکترونیک، حرکت سازمان‌ها از بولتن‌های سنتی به سمت پایشگری رسانه‌ها سرعت و شتاب بیشتری گرفته است.

سایت‌های خبری و شبکه‌های رادیو و تلویزیونی امکان به‌روزرسانی مداوم و ارائه لحظه ‌به ‌لحظه اخبار را دارند. دقت پایشگری رسانه‌ها بسیار بالاست، به‌ویژه در حوزه‌هایی که انجام کار به ‌صورت خودکار و توسط نرم‌افزار انجام می‌شود.
 اخبار در قالب موضوعات متنوع دسته‌بندی و در بخش‌های متفاوت ارائه می گردند و همچنین در هر بخش اخبار از مهم به سمت غیر مهم مرتب می‌شوند. به ‌این ‌ترتیب مدیران این امکان را دارند که مستقیم به سراغ اخبار موردنظرشان بروند و با صرف حداقل زمان، بیشترین بهره را از آنها ببرند.

 

خدمات ما
1- جمع‌آوری، تحلیل و پایش محتوای منتشرشده از سوی رسانه‌های داخلی، بین‌المللی و خارجی از منابع مختلف خـبری و شبکه‌های اجتماعی
2- تحلیل و صحت سنجی محتوای منشر شده در رسانه ها
3- بررسی موضع گیری رسانه‌های داخلی و خارجی
4- جستجو و فیلتر نمودن محتوا بر اساس الگوی طراحی شده ویـژه هر سازمان
5- ایجاد پیشخوان (داشبورد) موردنظر
6- تولید گراف‌های مختلف و شخصی‌سازی‌شده
7- کلیه خدمات در قالب فایل صوتی و تصویری و یا فایل‌های متنی به یکی از روش های ذیل در ارائه خواهد شد:
- ارسال پکیج به‌صورت دی‌وی‌دی
- ارسال در شـبکه‌های اجـتماعـی
- پنل کاربری: قرار دادن فایل های درخواستی در فضای وب با قابلیت جستجو، نمایش و دانلود فایل

 

لطفا در صورت تمایل جهت هم اندیشی در خصوص فعالیت های رسانه ای، از اینجا وارد لیست زمان های مشاوره شده و یک وقت 30 دقیقه ای برای مشاوره اولیه رزرو نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 02188515150 تماس حاصل نمایید.


جهت دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.