طراحی، اجرا و انجام مذاکرات اکران تبلیغات در رسانه های محیطی

تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که قابل مشاهده برای بینندگان است، اطلاق می‌شود. تبلیغات محیطی شامل؛ تابلوهای تبلیغاتی، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس‌ها، تلویزیون های شهری، بیلبوردها، استرابوردها، نشانه‌ها، پارچه‌ها و نوشته‌های روی ساختمان‌ها و علامت‌هایی است که در محل عبور و مرور مردم و ماشین‌ها و به‌طور خاص در کناره‌ی خیابان‌ها و اتوبان‌ها یا بر روی پل‌های عابر پیاده و محل‌های مشابه انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده تبلیغات محیطی این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و نمی‌تواند چشم خود را از رنگ‌ها و طرح‌های اطراف خود بپوشاند.
فواید تبلیغات محیطی
انعطاف‌پذیری مکانی: تبلیغات محیطی می‌توانند هر جا نصب شوند.
قابلیت ایجاد آگاهی: تبلیغات محیطی به خاطر تأثیری که دارند، می‌توانند آگاهی زیادی در بین مخاطبان ایجاد کنند.
رسیدن به مخاطب: مردم نمی‌توانند آنها را خاموش کرده یا دور بیندازند و به دفعات در معرض دید قرار می‌گیرند و در نتیجه بارها دیده می‌شوند.
دسترسی به مخاطب هدف: از آنجایی که بیلبوردها می‌توانند در مکان‌هایی نصب شوند که خود شرکت‌ها یا آژانس‌های تبلیغاتی انتخاب می‌کنند، آسان‌تر می‌توانندجامعه هدف تبلیغ را مورد خطاب قرار دهند.


خدمات ما
1- ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین رسانه محیطی جهت تاثیرگذاری بیشتر
2- ارائه طرح های منحصر بفرد و متفاوت برای انعکاس کامل پیام
3- اجرای طرح به بهترین شکل ممکن جهت معرفی محصول و یا خدمات
4- مکان یابی و اکران تبلیغات در بهترین مناطق و مناسب ترین فضاها
5- استفاده از قدرتمندترین و خلاقانه ترین سیستم های تبلیغاتی محیطی جهت جلب توجه و ماندگاری بیشتر در اذهان عمومی

لطفا در صورت تمایل جهت هم اندیشی در خصوص فعالیت های رسانه ای، از اینجا وارد لیست زمان های مشاوره شده و یک وقت 30 دقیقه ای برای مشاوره اولیه رزرو نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 02188515150 تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.